Diplom i bioteknologi, procesteknologi og kemi

• Denne uddannelse kan læses i Odense

SDU optager ikke længere nye studerende på uddannelsen.
Dog udbydes afgangsprojekter til studerende der ønsker at færdiggøre uddannelsen på SDU.
Ønsker du at starte på uddannelsen henvises til Københavns Professionshøjskole, der er ny udbyder af uddannelsen.

Uddannelsen er en efteruddannelse for medarbejdere, der arbejder i fødevareindustrien, den mikrobiologiske og bioteknologiske industri, medicinalindustrien, den kemiske industri, miljøområdet, m.fl.

Deltagerne kan f.eks. være laboranter, teknikere (laboratorie-, levnedsmiddel-, mejeri-), bioanalytikere, ingeniører (kemiingeniører, der vil opdatere deres viden, eller andre ingeniører, som har brug for viden på området), eller biologer, som ønsker at få en mere erhvervsorienteret, teknisk profil.

Diplomuddannelsen i bioteknologi, procesteknologi og kemi er en efteruddannelse, der gennemføres i et tæt samarbejde mellem Syddansk Universitet, Københavns Professionshøjskole og Sjællands Erhvervsakademi.

Informationer om litteratur, studiestart og undervisningskalender mv. finder du under fanen Information til studerende og efter valg af "Mit studie" samt "Diplom" og Diplom i bioteknologi, procesteknologi og kemi.

Det Tekniske Fakultet Syddansk Universitet

• Campusvej 55