Menu

Symposier

Symposier

Writing to learn, learning to write. Literacy and disciplinarity in Danish Upper Secondary Education. Symposium at Writing Research Across Borders III, February 19-22, 2014, Université Paris-Ouest Nanterre La Défense, Paris, France. Medvirkende/oplægsholdere: Ellen Krogh, Torben Spanget Christensen, Nikolaj Frydensbjerg Elf, Karen Sonne Jakobsen, Steffen M. Iversen og Peter Hobel. Læs abstract her.

Faglighed og skriftlighed. Symposium ved Skriv! Les! Nordisk forskerkonferanse om lesing og skriving, Trondheim 8.-10. maj 2013. Medvirkende/oplægsholdere: Niels Bonderup Dohn, Peter Hobel, Steffen Møllegaard Iversen, Karen Sonne Jakobsen og Ellen Krogh. Professor Em. Jon Smidt, Høgskolen i Sør Trøndelag, var kommentator på symposiets præsentationer. Læs abstract her.

Writing to Learn, Learning to Write. Literacy and Disciplinarity in Danish Upper Secondary Education. Symposium ved Genre 2012. Rethinking Genre 20 Years Later, an international conference on genre studies, Carleton University, Ottawa, Canada. Medvirkende/oplægsholdere: Ellen Krogh, Peter Hobel, Torben Spanget Christensen. Læs abstract her.

Writing practices in Danish Secondary Education. Symposium at Writing Research Across Borders II, February 17-20, 2011, John Mason University, Washington, D.C., USA. Medvirkende/oplægsholdere: Ellen Krogh, Torben Spanget Christensen og Nikolaj Frydensbjerg Elf. Læs abstract her.

Faglighed og skriftlighed / Writing to learn, learning to write. Literacy and disciplinarity in Danish upper secondary education. Symposium ved Skriv! Les! – Nordisk forskerkonferanse om skriving og lesing ved Universitetet i Stavanger arrangeret af Lesesenteret, Universitetet i Stavanger og Skrivesenteret, Høgskolen i Sør-Trøndelag, Trondheim. Medvirkende/oplægsholdere: Ellen Krogh, Peter Hobel, Steffen M. Iversen og Karen Sonne Jakobsen. Læs abstract her.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.  Læs mere om cookies

Acceptér cookies