Menu

Fagbeskrivelser 2016 - 2017

Fagbeskrivelser for Tilvalg i Marketing, Branding og Kommunikation:

Fagbeskrivelserne er godkendt af studienævnet, men mindre ændringer kan forekomme frem til semesterstart.

Studerende startet september 2016

1. semester:
Kernefag:
Brand Management 
Forbrugeradfærd (udbudt af Studienævn for Cand.negot.) fagbeskrivelse kommer snart

Valgfag:
* Projektorienteret forløb - se også her.
Seminar - se også her.

Valgfag udbudt af andre studienævn:
Mundtlig kommunikation 1 (engelsk) (udbudt af Studienævn for Cand.negot.) fagbeskrivelse kommer snart
Kultursociologi (udbudt af Studienævn for Cand.negot.) fagbeskrivelse kommer snart

2. semester:
Kernefag:
Markedskommunikation og reklame
Organisationsforståelse og -kulturanalyse
Marketing

* Tilmelding sker via Studentselvbetjeningen, men der skal også afleveres en vejlederkontrakt, for at du er korrekt tilmeldt seminaret/Projektorienteret forløb. Vejlederkontrakten kan findes under menupunktet: "Blanketter og vejlederaftaler". Bemærk: Du skal selv finde et emne for seminar og en vejleder, der vil vejlede i emnet og godkende på den digitale kontrakt.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.  Læs mere om cookies

Acceptér cookies