Menu

Masterafhandlinger afsluttet i 2005-2006

Almenpædagogik

  • Hanne Sparholt Jørgensen - Ny lærerprofessionalisme. (2005)
  • Jørgen Husballe - En analyse af den nye læreplan i historie ud fra en fagdidaktisk og politisk synsvinkel. (2005)
  • Karen Vibeke Rindum - Studiekompetence og almendannelse i det almene gymnasium. (2006)
  • Lis Eilertzen - Skoleudvikling på VUC - med teamsamarbejde som eksempel. (2005-2006)
  • Susanne Dencker - Løbende evaluering og kompetenceudvikling. (2005)
  • Ulla Bang Wogensen - Studiekompetence og almendannelse i det almene gymnasium. (2006)

Engelsk

  • Dorthe Raunkiær- Engelskfaget eller reformen: globalt og interkulturelt? (2004-2005)

Ledelse

Samfundsfag

  • Jørgen Lassen - Samfundsfag, IKT og netværkssamfundet. (2006)

IT-pædagogik

  • Nikolaj Glargaard - Tilbage til virkelighed - om begrebsdannelse i fysik og matematik. (2004-2005)

Undervisning

  • Allan Vendelbo Gori - Kreativitet fra det skabende kunstnermennesker til det håndterende netværksmenneske. (2005)
  • Anne Krarup - Det Naturvidenskabelige grundforløb. (2005)
  • Bente Pernille Pihl - Piger og matematik. (2005)
  • Birgit Svane Hansted - Tutorordningen på hf. Hvad skal der til for at være en god tutor? (2006)
  • Birthe Keller Sørensen - En undersøgelse af elevsubjektet i gymnasiereformen. (2005)
  • Bodil Haue-Pedersen - Faglighed i almen studieforberedelse. (2005)
  • Bodil Junker Pedersen - Almen dannelse i almen sprogforståelse. (2005)
  • Charlotte Christensen - Vi mødtes aldrig helt. (2005)
  • Erik Kruse Sørensen - Æstetisk undersøgelse af virtuelle praksisfællesskaber på htx. (2006)
  • Gunvor Severinsen - Hvilke læringssyn kan iagttages i de reformerede læreplaner for modermålsfag. (2006)
  • Jeppe Wolff Ejlskov - Spor i vandet - en diskursanalyse af begrebsbruget i gymnasiereformen. (2006)
  • Jens Kristensen - Pædagogikum, læring, relationer og samtaler. (2005)
  • Jørn Finne Jepsen - Magt, solidaritet og ny læreridentitet. (2006)
  • Kirsten Hjemsted - Piger og matematik. (2005)
  • Lene Bønnerup Hansen - Læringsstrategier. (2005)
  • Lis Gertrud Kildsig - Virtuelt gymnasium. Strøm til penalhuset? (2005-2006)
  • Lisbeth Barløse - Rettestrategi, sprogtilegnelse, studiekompetence - en undersøgelse af læring. (2005)
  • Martha Haahr - Masterspecialet. (2005)
  • Morten Meisner - En undersøgelse af problemer i forholdet mellem faglærerens og elevernes forståelse af historiefagets appel og relevans. (2005)
  • Nina Rasmussen - Vi mødtes aldrig helt. (2005)
  • Peter Hobel - Portfolio i uddannelsesstillingen. (2005-2006)
  • Regitze Liljegren - Uddannelsesintegration af dobbeltsprogede elever. (2005)
  • Rita Christensen - Tolkninger af målene for almen studieforberedelse. (2005)
  • Suzanne Charlotte Jessen Strange - Overgangen fra folkeskolen til gymnasium. (2005)

Tilbage til oversigten

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.  Læs mere om cookies

Acceptér cookies